reklama

O čom, potom?

Nadšené cestovanie vlakom, v poslednom čase aj lietadlom, ale nikdy nie autobusom alebo autom s takou radosťou ako prvými dvomi prostriedkami. Športové úspechy slovenských hokejistov bez rozdielu veku a pohlavia. Život v Prahe a kontakt s domovom, aj o tom, potom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Ak vás zaujíma, čo by ste na tomto mieste mohli nájsť, tak vopred prezradím, že patrím medzi priaznivcov lietania. Pochopiteľne cenovo prístupného. A intenzívne sledujem vývoj v tejto oblasti, nakoľko veľmi často pozerám, kam a za akú cenu by sa dalo letieť. Môže sa to zdať zvláštne, ale niekedy sa vydám na cestu aj z dlhej chvíle, pretože len lietadlom sa človek môže ísť pozrieť do miest, kam tak často nezavíta, už len kvôli veľkej diaľke.

Ešte kým som začal pravidelne lietať, bol mojím najobľúbenejším prostriedkom vlak. Nech sa zástupcovia Železničnej spoločnosti Slovensko neurazia, vždy som radšej cestoval Českými drahami. Jednak kvôli kedysi zaujímavému systému zliav a lepšiemu výberu spojov na hlavných tratiach. A taktiež kvôli produktu Kilometrická banka, vďaka ktorému som sa nemusel stresovať pri pokladniach pred odchodom. Pri cestovaní vlakom som zostal, ale už nie s takým nadšením, nakoľko pomerne prudké zvýšenie cien v poslednom roku (v prípade Kilometrickej banky ČD až o 30%) mi zobralo časť nadšenia.

Ďalej budem písať o slovenskom hokeji. Už dlhší čas sa na stránkach www.szlh.sk venujem Slovnaft Extralige, 1. lige a reprezentácii, a vnímam aj výrazný vzostup kvality ženského hokeja, ktorého nové začiatky v repreSlovane som rád sledoval.

Do blogu budú patriť aj mediálne témy, občasné čriepky zo života v Prahe, a krátke úvahy nad aktuálnym dianím.

Prajem príjemné čítanie.

Juraj Koiš

Juraj Koiš

Bloger 
  • Počet článkov:  110
  •  | 
  • Páči sa:  51x

Rád píšem o všetkom, čo ma zaujme. A rád dávam najavo aj pozitívne skúsenosti, ktoré nevnímam ako samozrejmé. Zoznam autorových rubrík:  Letecká dopravaCestovanie vlakomSpoločnosť a politikaMédiá @ komunikáciaHokej a futbalŽivot v BratislaveŽivot v PraheOstatné články

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu