reklama

Žiadame občanov, ktorí si tu pichajú do žíl, aby udržiavali čistotu

Foto vo vnútri. Je obdivuhodné, že prevádzkovatelia verejných fotografických automatov myslia na všetko. V malej skrinke sa môžete nielen nechať odfotiť, ale za zatiahnutým závesom sa môžete v úplnom súkromí aj nadopovať. Ale pozor, udržujte čistotu, inak bude záznam z priemyselnej kamery odovzdaný polícii...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Prisli ste sa odfotit ci nadopovat? :-)
Prisli ste sa odfotit ci nadopovat? :-) 

O tom, na čo vlastne slúžia pražské verejné fotoautomaty som donedávna nepochyboval. Raz som jeden z nich aj osobne využil, keď som sa potreboval odfotiť kvôli preukazu MHD. Síce na výslednej fotke pripomínam skôr masového vraha než mierumilovného človeka, ale hlavne, že mi automat „vypľul“ aspoň nejakú fotku.

Čo ma ale zaujalo viac, boli dva nápisy vo vnútri fotoautomatu. Firma, ktorá túto sieť automatov prevádzkuje, zrejme odhadla ich viacúčelovosť. Alebo len nechcela podceňovať vynaliezavosť potenciálnych návštevníkov :-)

A tak vo všetkých automatoch tejto firmy nájdete okrem závesu aj dve upozornenia. Detaily si môžete pozrieť na nasledujúcich fotkách...
Takto vyzera fotoautomat z vonkajšej strany...


A takto je to vo vnútri...


Malý detail...

PS: Škoda, že si nepichám. Som čistotný, takže možno by som unikol trestu...

Juraj Koiš

Juraj Koiš

Bloger 
  • Počet článkov:  110
  •  | 
  • Páči sa:  51x

Rád píšem o všetkom, čo ma zaujme. A rád dávam najavo aj pozitívne skúsenosti, ktoré nevnímam ako samozrejmé. Zoznam autorových rubrík:  Letecká dopravaCestovanie vlakomSpoločnosť a politikaMédiá @ komunikáciaHokej a futbalŽivot v BratislaveŽivot v PraheOstatné články

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu