reklama

Ďakujem, že si vážite aj môj hlas...

...málokedy vidieť v televízii také úprimné a dojímavé vystúpenie politika, aké predviedla v sobotu v noci pani Radičová. Jej výsledok v prvom kole prezidentských volieb ju zrejme potešil viac než si sama pripúšťala, a jej následnú emocionálne silno zafarbenú výpoveď som ešte dlho rozdýchaval. Vnútorne ma to potešilo, fakt, že niektorého politika ešte stále dokážu skutočne potešiť hlasy voličov. Namiesto strojených fráz typu "ďakujem" a "všetci to čakali" sme počuli chvejúci sa hlas a pokus o individuálne poďakovanie snáď každému, kto vhodil lístok s jej menom do urny. V tej chvíli som mal dobrý pocit z toho, že som šiel voliť. A pôjdem voliť aj o dva týždne. Verím, že môj hlas môže mať pre prípadnú víťaznú kandidátku hodnotu aj po voľbách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)
Autor: www.sme.sk
Autor: www.sme.sk 

Juraj Koiš

Juraj Koiš

Bloger 
  • Počet článkov:  110
  •  | 
  • Páči sa:  51x

Rád píšem o všetkom, čo ma zaujme. A rád dávam najavo aj pozitívne skúsenosti, ktoré nevnímam ako samozrejmé. Zoznam autorových rubrík:  Letecká dopravaCestovanie vlakomSpoločnosť a politikaMédiá @ komunikáciaHokej a futbalŽivot v BratislaveŽivot v PraheOstatné články

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu