reklama

Hodil som si mincou, a volil som Most

Aj keď som si ešte pred pár týždňami hovoril, že som definitívne rozhodnutý pre voľbu SDKÚ, nakoniec som dal prednosť určitému pragmatizmu. Do istej miery ma ovplyvnil veľmi zaujímavo vyargumentovaný názor Martina Slosiarika, ku ktorému pod článkom prikladám link. Ten v skratke píše, že čím nižšia volebná účasť, tým väčšia šanca pre menšie strany na prekročenie päťpercentnej hranice. Keďže som mal mnoho dobrých dôvodov pre voľbu SDKÚ aj MOSTu, nakoniec som skúsil dať prednosť práve Mostu, aj vďaka niektorým osobnostiam z OKS. Po 22:00 sa teším na volebnú reality show v číslach, a dúfam, že aj môj hlas prispeje k povestným piatim percentám. A pochopiteľne držím rovnako silno palce aj SDKÚ, KDH, SaS a ďalším sympatickým stranám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)
Obrázok blogu

Juraj Koiš

Juraj Koiš

Bloger 
  • Počet článkov:  110
  •  | 
  • Páči sa:  51x

Rád píšem o všetkom, čo ma zaujme. A rád dávam najavo aj pozitívne skúsenosti, ktoré nevnímam ako samozrejmé. Zoznam autorových rubrík:  Letecká dopravaCestovanie vlakomSpoločnosť a politikaMédiá @ komunikáciaHokej a futbalŽivot v BratislaveŽivot v PraheOstatné články

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu